Nonstop kontakt 24/7
mimo pracovní dobu
15:30 – 07:00

602 111 128

pavel-kuty

Pavel Kutý
vedoucí servisu

602 446 334

Servis – hlavní kontakt
pracovní doba
7:00 – 15:30

servis@pekass.cz
377 454 941

Jak postupovat při poruše?

1. Nejdříve zavolat údržbáře provozu a s ním poruchu řešit. Ten i při neznalosti obsluhy diagnostikuje svými zkušenostmi poruchu. Často stačí i jen znovu vyčistit, odblokovat, nastartovat nebo prověřit rozvody elektroinstalace!

2. Pokud není závada odstraněna, místní údržbář volá vedoucího servisu Pekass,  (nebo nonstop servis nebo přímo regionálně příslušného servisního technika Pekass). Po telefonu se specifikuje závada a její závažnost. Velmi často po poradě jednoduše závadu odstraní přímo údržbář nebo elektrikář rychleji a levněji bez výpadku výroby. Například vymění součástky v elektroinstalaci nebo odblokuje. Náklady v záruční době je možno přefakturovat dodavateli zařízení.

3. Po telefonické dohodě údržbáře pekárny a vedoucího servisu Pekass při volání po 17. hodině na nonstop servis vyjede pracovník Pekassu k odstranění poruchy.

Kontaktovaný technik Pekass zajistí prostřednictvím jiného mechanika Pekass (nebo smluvním servisem) popřípadě osobně potřebnou opravu a náhradní díl nonstop, v noci i o víkendu.

4. Příjezd mechanika a vlastní oprava si vyžádá vždy určitý čas! Závadu je možné odstranit provizorně, přičemž musí být dodrženy předpisy o bezpečnosti práce. Navíc výjezd (oprava) musí být zaregistrována v systému HelpDesk! Odstraňování poruchy se předpokládá do 24 hodin. Je možné a vhodné použít po dohodě práce i jiných firem pro zrychlení opravy (např. údržbu průmyslové pekárny z místa).

5.  Doporučené pořadí (telefonátů):

  1. Vlastní údržbář z místa!
  2. Vedoucí servisu Pekass (Pavel Kutý – 602 446 334, 377 454 941, – pracovní dny 7:00 – 15:30).
  3. Po 15:30 pohotovostní nonstop servis – 602 111 128 nebo přímo regionální servisní technik nebo specialista.


Doporučujeme dbát na provádění preventivních opatření

  1. Používat návod k obsluze.
  2. Opakovaně poučit obsluhu o používání, čištění a údržbě zařízení.
  3. Důsledně a pravidelně čistit, udržovat zařízení a také kontrolovat čištění a udržování!

 

Ke stažení: Postup při poruše v PDF k tisku

KONTAKTY – SERVIS, DODÁVKA STROJŮ A PŘÍSLUŠENSTVÍ

Servisní vozidla

Servisní technici z regionů

Vozový park